wtorek, 29 stycznia 2013

hi, hi, hello :)

Dzień całkiem fajny, miło go spędziłam przy dobrej kawie i ciastku :)
Teraz wykąpana i wysmarowana nowym balsamem z isany, który pięknie pachnie, kładę się spać przy dobrym filmie na www.zalukaj.tv. świetny i o dziwo nie widziany przeze mnie jeszcze "The Town"  gdzie gra przystojny Ben Affleck to idealny wybór na dzisiejszy wieczór. Życzę wam bezstresowej nocy i kolorowych snów :*


Troszke fryzura mi się rokosmała.. ah te warunki pogodowe :P




Kisses !

13 komentarzy:

  1. Jaki kubson! <3
    Warunki pogodowe były dziś takie dupne,że mamoooo -.-
    a balsam może w takim "słoikowym" opakowaniu za ok 12 zł :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w butelce za 8,50 biały.. zapach taki świeży, nie konkretny :) ale pieknie świeżo pachnie mi skóra mmm :) na następną randke się nim wysmaruje :D

      Usuń
  2. byłam w sówce na kawce również :) w kazdym centrum handlowym jest ta kawiarnia

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Twoją mordkę tu :D

    http://www.youtube.com/watch?v=R9EuIRsXoL8

    OdpowiedzUsuń
  4. I miss Sowa.. Specially the donats... Mmmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pączka nie miałam okazji jesc tam ale trzy inne ciacha wszamałam z radością :D

      Usuń
  5. jaka piękna filiżanka/kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great style love ur look!
    wld love it if u wanna drop by my blog and follow if u like :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna sówka na filiżance ^^


    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń