poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Dawaj pod blok pocykać zdjęcia !

Minęło 6 tygodni od porodu. Nie jestem szczególnym spaślakiem, właściwie to w ogóle nie narzekam na moją nadwage choć mam 10 kilo więcej niż miałam przed porodem ale nie martwie się tym. Mówili że włosy wypadają po porodzie, zęby się psują, wzrok pogarsza a mnie to nie dotknęło. Muszę nawet powiedzieć że mam gęstrze włosy niż kiedykolwiek, oby tak zostało !  Ubrałam się dziś w spódniczke i dziwkarski krótki top bo stęskniłam się za czymś "anty-ciążowym" gdybym tylko miała brzuch jak kiedyś to prawdopodobnie załozyła bym jeszcze krótszą koszulke :D
Pomarańcz prezentuje się idealnie w lato zwłaszcza na koronkowej tkaninie z zestawieniem z czarnym to już rewelka. Dobrze czuje się w takim wydaniu i nie wiem jak niektóre baby mogą nosić dresy czy leginsy kiedy można wyglądać dobrze ubierając się po prostu tak.. nawet zaraz po porodzie :)








Top - River Island 
Skirt - Zara 
Bag - River Island 
Shoes - Promod 

20 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz nigdy bym nie przypuszczała, że nie tak dawno rodziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już 6 tygodni ? :O aaaaa jak ten czas szybko leci ! i jak tam maluszek się chowa, daje popalić Wam w nocy ? :D
    my jeszcze miesiąc lenistwa i lada moment zacznie nam się "meksyk" dniami i nocami pewni :P hehehe

    kochana super wyglądasz w tym "dziwkarskim" topie ;) hehehe
    bucisze i torebka też świetne <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpadłaś w odwiedzinki :) :* :*

      Na Twoje pyt. odpowiedzialam u siebie :)

      Buziaki :*

      Usuń
  3. Nice outfit! The purse is so classy!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your confidence! And your style is unique!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem gdzie masz te 10 kg więcej, wyglądasz cudownie. ;) a zdjęcia na instagramie mnie chwilami rozczulają. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* dziękuje i cieszę się ze się podoba :)

      Usuń
    2. A jakiś FB blogowy też jest ? :D
      bo instagrama jeszcze nie dorobiłam się :P hehe

      Usuń
    3. Tez jest tylko aktualnie dezaktywacje konta na fb zrobiłam i fanpage zniknął razem z nim

      Usuń
  6. Bardzo fajny zestaw i podoba mi się zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your style is so unique and adorable!

    OdpowiedzUsuń
  8. The Colors combination is amazing,
    this bright top suits you perfectly. A great look for the warm summer days.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your look!

    http://changeable-style.com

    OdpowiedzUsuń
  10. That is a lovely outfit. The colors are amazing.

    Susan Greenfield

    OdpowiedzUsuń