środa, 31 sierpnia 2016

I love shoes

I've loved shoes since my birth. They give me a sence of power and respect but in reality it just makes me feel good to have something that is worth more then the other stuff. People collect posters, stamps or stones I enjoy having a new pair of nice heels or sneakers, to me they are also like a piece of art. I appreciatethe design and history behind it. I really can judge a person by their shoes and I do not need to look at anything else! Generally, people wear shoes that reveal to their personality , wether they intend to or not. Shoes need to be always clean and tidy. When I see someone wearing dirty or destroyed shoes I know that He's an lazy idiot whom I don't respect.









24 komentarze:

  1. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie jesteś jedyna, która kocha buty :)
    ja tylko je kupuję i kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie też lubię buty, tylko mam mega małą szafkę na nie, więc zawsze staram się mieć dosłownie kilka par - tyle, ile mi tam wchodzi ;P

    Fajne te!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mega małą chate I tez staram sie ograniczac dlatego większosc moich rzeczy jest w pl gdzie nie przebywam

      Usuń
  4. Kamizelka mi się podoba :) rownież kocham buty, u mnie większością są sportowe buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja strasznie lubię spódniczkę, jest świetna! ;) buty też lubię, chociaż w sumie nie przykładam do nich większej uwagi, mają być wygodne i tyle. ;))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i spódniczka świetnie współgrają ! I do tego te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy w życiu ich nie miałem ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam kupować buty:) Te są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne buty! Sportowe - to jest to. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous! I love this look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane i te żywe kolory, wyglądasz świetnie <3
    Jeśli możesz kliknij proszę u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. super modelka i super zestaw, biorę w całości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ale extra spódniczka! Świetne wzory!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ale extra spódniczka! Świetne wzory!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful pictures! I'm your new GFC follower # 283 if you want, come to my blog ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. NB to najwygodniejsze buty ever :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous shoes ! Your outfit is very pretty. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń