wtorek, 23 grudnia 2014

Intensywne serum przeciwzmarszczkowe - Riche Crème Omega

Nie ma cudów kochani, żaden kosmetyk nie odmłodzi naszej skóry. Chciałam w to wierzyć kiedyś ale po użyciu nie jednego kremu stwierdzam, że każdy z nich ma wspólną cechę - brak działania. Prawda jest taka, że zdrowe odżywianie i uprawianie sportu popłaca a nie używanie drogich kremów.  Ten poniżej zakupiony w Yves Rocher (cena 150zł. za 40ml) jest nic nie wart. producent obiecuje odżywienie skóry, przywrócenie jej blasku, pozbycie się pierwszych zmarszczek bla bla bla..
Jednym słowem nie polecam i nie łudzę się że dzięki jakiemukolwiek kremowi stanę się młodsza czy ładniejsza :)






12 komentarzy:

  1. kiedyś go miałam i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę to cudo ❤ Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I masz świętą rację :) szkoda tylko pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda ale stosujac regularnie kremy chocby uczciwie nawilzajace mamy duzy wplyw na kondycje skóry nawilzenie jest najwazniejsze woda to zycie wiec pierdu pierdu o skladnikach nie wiadomo jakich a wystarczą dobre fizjologiczne lipidy

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah!!! Bardzo dobra recenzja! Szczera do bólu ale prawdziwa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. nieźle kosztował, mogłoby się wydawać, że za taką cenę coś tam jednak będzie w nim działało. ;) a ja na razie mam alergię i nie mogę twarzy niczym smarować, dopóki mi dermatolog nie pozwoli. ;<
    pozdrawiam i szczęśliwego nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłabym nie posmarować się kremem po wykapaniu, chyba twarz by mi się posypała z suchości ;p

      Usuń
  7. Świetny post i cudowne zdjęcia! :)
    Oby tak dalej :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice review!!! I like your blog!!!
    Thank you so much for your comment!!! would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń