poniedziałek, 20 października 2014

Kim jestem ?

Jestem bykiem z życiem "pod górke" i ciągłymi kłopotami rzucanymi mi jak "kłody pod nogi" przez los, mimo ze wcale sie o nie nie proszę. Jestem rozsądna i rzadko kiedy podejmuje szalone decyzje, cały czas przejmuje sie dobrem innych ludzi wiecej niz swoim własnym, pomagam, jestem uczynna i chyba dlatego, ze jestem inna niż większość - nie zazdrosna i nie chciwa ciągle komuś wydaje sie, ze jestem jakaś "sierota" i to on/ona musi "ustawiac" mi zycie i non stop udzielać rad...Trochę ma racje, bo nie lubię działać w pojedynkę. Jestem estetką i lubie otaczać sie pięknymi przedmiotami nie dla samego posiadania czy tez szpanowania, a dlatego ze lubię ładne, zadbane rzeczy, lubię wiszące obrazy na ścianach i wykładziny w pomieszczeniach bo wtedy czuję, że jest przytulnie. Ta potrzeba kieruje mną także w doborze znajomych, lubię ludzi mądrych, dobrych i życzliwych, umieram w towarzystwie ludzi toksycznych, wrednych i stale wykorzystujący innych dla własnych celów. Nie znoszę również hipokrytów - słowo rzucone musi być spełnione. Ważne jest dla mnie bezpieczeństwo materialne i komfort, dążę do spokoju, piękna, przyjemności i stabilności. Wyborów dokonuję ostrożnie, czuję się bezpiecznie, gdy mam zabezpieczony byt, śpię spokojnie, gdy mam pieniądze. Potrafię być złośliwa, ale tylko dla tych którzy na to zasługują. Zwierzęta są dla mnie bardzo ważne zwłaszcza psy i koty, nie potrafię przejść obojętnie obok nich. Nie jest mi szkoda niemowląt, które porzucają matki (co rzadko się zdarza) ale pies czy kot sam na ulicy bez ciepłego domu i posiłku? dla mnie to koszmar i ból w sercu. Nie lubię być poganiana w czymkolwiek. Jeszcze bardziej nie lubię zmian, zbyt szybko przyzwyczajam się do rzeczy i ludzi. Dzielę się z ludźmi, ale kiedy nie widzę by oni odwzajemniali to a zamiast tego biorą i biorą to się zniechęcam i czuję się wykorzystywana, okradana z własnych pieniędzy, które zresztą uwielbiam. Kocham jedzenie w każdej postaci i o każdej porze dnia czy nocy, zdecydowanie lepiej czuję się w towarzystwie żarłoków. Irytują mnie ludzie, którzy jedzą posiłek w towarzystwie innych a nie zapytają czy ich poczęstować, uważam to za szczyt chamstwa!! Lubię uporządkowany, czysty dom jak i czystych ludzi. Lubie rzeczy, które ułatwiają życie i są dobrej jakości, wolę zapłacić drożej za jeden użytkowy przedmiot i mieć go przez 5 lat, niż kupić bubel gorszej jakosci. Imponują mi ludzie, którzy mają sporo zainteresowań, są samodzielni i władają kilkoma językami (sama chciałabym umieć niemiecki i francuski tak jak umiem polski dlatego zawsze będe podziwiać tych, którym to się udało). Jestem uparta i stanowcza, solidna i lojalna.. nigdy nie obiecuję czegoś czego potem nie spełniam i dlatego często jestem zła na kogoś kto tak nie robi. Lubię zbierać płyty, nawet reklamówki (mam kilka kartonów). Przyjemnie jest mi leżeć w domu przed tv, ale zdecydowanie lepiej czuję się na zewnątrz, najlepiej w jakimś basenie bo kocham wodę. Myślę, że cechy mojego charakteru są typowe dla mojego znaku zodiaku. Najlepiej czuję się też z innymi bykami, bo są podobne, niestety jest ich najmniej.. Postanowiłam napisać kilka słów, bo widzę że wszystkie z was piszą a ja nigdy, więc macie kilka faktów o mnie ;)






Ulubiony szampon, ulubiony antyperspirant i serum na zniszczone końcówki POLECAM :)

34 komentarze:

  1. szalejesz z tymi postami:)

    _____________
    fashionblogger,styling&makeup
    www,justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie napisałaś szczerze i bardzo podoba mi się twoja notka i zdjęcia, są genialne jak i makijaż ale poraziło mnie jedno, oczywiście wszystkie stworzenia na swiecie ktore maja nieodpowiedzialnym beznadziejnych właścicieli sa poszkodowane i mi tez serce sie kraje kiedy takowe widze na ulicy , ale kiedy pomysle ze np matka porzucila niemowle, malego czlowieka ktorego nosila pod sercem przez tyle czasu ktore tak samo jak inni chce zyc i czerpac z niego jak najwiecej a widze ze nie ma na to szans bo konczy gdzies w poprawczaku czy wiezieniu albo umiera to wstrzasa mną jeszcze bardziej. Takie niemowle nie jest niczemu winne a dla takich matek jestem za wymierzaniem najwyzszych kar, nawet kary smierci co sie oczywiscie w Polsce nigdy nie przytrafi, a szkoda, szczerze szkoda...
    dziekuje za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że szkoda cierpiących istot. Jednak mnie bardziej boli krzywda wyrządzana zwierzętom bo one nie są niczemu winne. Dzieci nie jest mi tak bardzo żal bo nigdy ich nie miałam i nie zamierzam mieć, bo zwyczajnie nie czuje tego co ty lub inne kobiety zakochane w tych szkrabach :) tak czy siak karma wraca i każdy zapłaci za swoje "grzeszki" i to pozwala mi spac spokojnie..i tylko to

      Usuń
  3. Mnie też jest szkoda zwierząt bardziej niż ludzi. Ludzie krzywdzą ludzi, są fałszywi, gwałcą, porzucają a zwierze jest wierne po grobową deske

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale fajny post! super to wszystko napisałaś.. piękna silna Gina :3 może skseruję pomysł, o ile pozwolisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz moje pozwolenie na kopiowanie czego tylko chcesz Bina :*

      Usuń
  5. Mamy duzo podobnego ,ze zwierzetami mam tak samo , dziwie sie sobie ze bardziej mi zal zwierzat niz dzieci np ...
    mysle ze bysmy sie dogadaly dlatego odezwe sie jak bede kiedys na slasku!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, juz kiedys o tym pisałysmy. Zapraszam do siebie jak cos :*

      Usuń
  6. fajny makijaż ;-)


    xoxo

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba dużo ludzi może się podpiąć pod to. Każdemu zależy na komforcie i stabilnosci finansowej. Ja też lubie porządek w domu, zwierzęta i oczywiście pełne konto w banku, czego w tej chwili bardzo mi brakuje xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jaki cudowny kolor na ustach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się bardzo podoba. Muszę sobie taką kupić bo ta jest od koleżanki ;)

      Usuń
  9. "Potrafię być złośliwa, ale tylko dla tych którzy na to zasługują. Zwierzęta są dla mnie bardzo ważne zwłaszcza psy i koty, nie potrafię przejść obojętnie obok nich. Nie jest mi szkoda niemowląt, które porzucają matki (co rzadko się zdarza) ale pies czy kot sam na ulicy bez ciepłego domu i posiłku? dla mnie to koszmar i ból w sercu. Nie lubię być poganiana w czymkolwiek. Jeszcze bardziej nie lubię zmian, zbyt szybko przyzwyczajam się do rzeczy i ludzi. Dzielę się z ludźmi, ale kiedy nie widzę by oni odwzajemniali to a zamiast tego biorą i biorą to się zniechęcam i czuję się wykorzystywana, okradana z własnych pieniędzy, które zresztą uwielbiam. Kocham jedzenie w każdej postaci i o każdej porze dnia czy nocy, zdecydowanie lepiej czuję się w towarzystwie żarłoków. Irytują mnie ludzie, którzy jedzą posiłek w towarzystwie innych a nie zapytają czy ich poczęstować, uważam to za szczyt chamstwa!! "


    aż musiałam zacytować, bo ten fragment sama mogłabym napisać, więc podpisuję się po tym obiema rączkami. :) szczególnie to ostatnie, nie rozumiem tego i chyba nigdy nie zrozumiem. :)
    i fajnie tak przeczytać coś o Tobie. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zabrzmi to egoistycznie ale lubię ludzi do siebie podobnych. Gdyby tak ktoś stworzył kopię mnie samej to na pewno ta osoba była by moją najlepszą przyjaciółką :P

      Usuń
  10. Ja również podziwiam ludzi, którzy władają perfekcyjnie kilkoma językami. Niestety nie mam głowy do bycia poliglotą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Your style y so cuuute <3
    xx

    http://tomidnightcity.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja tego antyperspirantu nie lubię ;)
    Ale masz ładny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubie kosmetyków Dove (szczególnie balsamów które wysuszają zamiast nawilżać) ale ten dezodorant jest najlepszy jak dla mnie ;)

      Usuń
  13. Powiem Ci szczerze,że jak zaczęłam czytać post, to jakbym czytała samą siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie, opisujesz mnie?! widzę wiele podobieństw. super, super post!!!
    a jakie widzę kocie na zdjęciu nr 1 :3 <333333333333333


    zapraszam na makaron z kurakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jak wiele rzeczy nas łączy ^^ Też uwielbiam ludzi z inspiracjami ^^
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/10/come-back.html

    OdpowiedzUsuń
  16. hello love, you have such a great blog! good job

    ps: I'm hosting a cardigan giveaway on my blog right noe, maybe you want to check it out
    http://www.idareyoutobefashion.com/2014/10/cardigan-giveaway/

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice sweater. I love this comfortable style :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely cat statue
    cute photos

    thanks for your visit

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabym sporo zacytować i się pod tym podpisać, choć jestem Rybą :)))

    A wiesz, że mam dwa koty? Już wiesz :>

    OdpowiedzUsuń