niedziela, 3 listopada 2013

what's poppin

Jak wam minął weekend?
Mnie cudownie. W czwartek byłam na koncercie w Kato gdzie zagrali Apollo Brown i Guilty Simpson oraz Torae tez dobry raper na którym koncercie byłam po raz pierwszy. Podobało mi sie FEEESSST dlatego też przetańczyłam całą noc pod sceną. do sobotniego wieczora czułam pulsujący ból w nogach. Rzecz jasna, że było warto. Mogłabym poświęcic moje zdrowie i wszystko inne by takie weekendy jak ten trwały w nieskończoność  :)

Fotka z Apollo Brownem.. nieco zawstydzone jeszcze..


Torae został wycałowany

Guilty Simpson i Apollo Brown ohh yeahhh !!!




 a 22 września w wrocławiu zagrała legenda nowojorskiego rapu czyli MASTA ACE


 Chciałam mieć fote z Marco Polo bo jest zajebistym producentem no więc mam :D


14 komentarzy:

  1. Gina! No zajebis*a jesteś!
    To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, tylko pozazdrościć takiego życia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oh Roxa, ale Ci zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego. chcesz to wbijaj z nami na koncert :)

      Usuń
    2. Bardzo chętnie kiedyś się przejadę :) a u mnie ostatnio bywa różnie, ale to nie dyskusja na tutaj, liczę, że uda nam się spotkać na jakiejś imprezie :) jestem na fb, ja Cię widzę :p

      Usuń
  4. odjazdowo wyglądasz z tymi ni**as :D pasujesz do nich, leć do Stanów!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłym roku. a jak nie to w 2015 ale na pewno to nastąpi.. póki co w toku ;)

      Usuń
  5. świetny klimat, poszłabym na taki koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to super spędziłaś czas. Widać po zdjęciach, że dobrze się bawiłaś

    OdpowiedzUsuń