wtorek, 10 września 2013

Good girls love bad boys

What's up guys :)

Jest zimno i nieprzyjemnie a ja jestem chora po raz pierwszy od dwóch lat. Zapomniałam już co to ból gardła do teraz. Przezyłam świetny weekend pełen wrażeń ale przy okazji wymarzłam. Teraz lezę w łóżku opatulona trzema warstwami nakryć, popijając gorące kakao. Wyjde z domu dopiero jak się wygrzeje i wyleże :)





 czapka:House
spodnie:Reserved
kurtka:Diverse
sweter:C&A
buty:House










dużo ciepła wam życze ludzie :***

25 komentarzy:

  1. chcę wszystko z tej stylówki! :O ♥ WSZYSTKO!! Clio też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolorystka i połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kurtka nawet fajna. skorzane rękawy i jasny front :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie wyglądasz! radośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywnie i radośnie ale te włosy jakos mi sie nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś jak zawsze rozkoszna, ale ten outfit mi nie leży Oksana!

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę Cie pogrubia, a przecież jesteś szczypiorek! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę Cie pogrubia, a przecież jesteś szczypiorek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzi ten outfit powiadasz NIE CHODZI :) wiem
      i te włosy jak staro tekla hahaha ino mi kryka dac i GYNAŁ

      wylyś !

      Usuń
  9. I love the touches of red in this look, amazing shoes,

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam dżinsy z zameczkami przy kostce <3 Fajne połączenie z czerwonymi bucikami i koszulką/sweterkiem w paski :) Moje luzackie klimaty :) Cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow you look stunning,dear!
    really like your sense of style
    Wish you a lovely day <3
    xo Mona

    OdpowiedzUsuń
  12. "Good girls love bad boys" - jakbym słyszał moją żonę :/

    Stylówa ok, tylko spodnie dałbym ciemniejsze. Pozdro 600!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę figurki! Świetny zestaw !!

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę że to, że mój blog jest przejrzysty i niezbyt kolorowy nie świadczy o moim charakterze ;) nie gniewam się - to twoja opinia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. te spodnie bym granatowe ubrała

    OdpowiedzUsuń