sobota, 14 września 2013

Cześć !

Pogoda u mnie jest obecnie nie za ciekawa. Założyłam specjalnie dla was mini :P po raz ostatni już w tym roku prezentuje taki letni zestaw... Jak już wiecie jestem zmarzluchem więc ubieram się raczej na cebulkę. Do torebki wkładałam jakąś dodatkową częśc garderoby żeby w razie czego ją ubrać. Teraz jak jeżdze autem nie muszę ale i tak na dniach założę puchową kurtke ;)  Dziś pół dnia szukałam butów na allegro. Zastanawiałam się nad fajnymi zimowymi, ciepłymi i do wszystkiego pasującymi i jedyne co przychodzi mi do głowy to UGG. Nie ma chyba lepszych butów, przynajmniej dla mnie. Żadne zimowe buty nie podobają mi się tak bardzo więc chyba kolejny raz się w nie zaopatrze :-)











 spódnica:Only
buty:Promod
reszta:C&A
koszula: nie wiem bo pożyczyłam od Izuni :)








25 komentarzy:

  1. Świetna mini i brzoskwiniowe dodatki - bosko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. emu i ugg to najlepsze buty tez tak uwazam. ale nie te szmaciane nie orginalne w których łazi pół swiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem klasyczne oficerki psują do wszystkiego ;)
    Super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. roxa ty wariatko :P ogól se najpierw nogi hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. z panterka na pewno ciekawiej :) ale w jeansach tez super! genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulalalla :)
    świetnie wyglądasz ;)
    jeansy na końcu mistrz! :P
    pozdro kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, the first pic is so cute <33

    http://coco-colo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the leopard print and those are pretty cool shoes.

    OdpowiedzUsuń
  9. sUPER LOOK!!! Świetny jeans, super oranż!! mega
    Z przyjemnością obserwuje
    ✰ ✰ ✰
    :*Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć słodziaki, super masz tą spódniczkę :D ja nie chcę jesieniii... ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. love how happy this is.
    amazing orange :D

    http://styleonmel.blogspot.com/2013/09/midi-dreams-and-my-new-video.html

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, pogoda nie rozpieszcza. świetne połączenie z panterkowym printem ;)

    +obserwujemy?

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super jest ta spódnica w połączeniu z jeansową koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za miły komentarz ;) również obserwuję;)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje , u Ciebie również przepięknie ;) swietna spódniczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pozytywny zestaw, podoba mi się! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń