czwartek, 15 listopada 2012

Shoes shoes shoes shoes

Porządki zimowe w butach zrobiłam to i wszystkie policzyłam. No i mamy 81 par. Nie jestem pewna czy to wszystkie bo mama lubi mi chować do piwnicy buty letnie zimą a zimowe latem. Ale raczej to tyle. szczerze mówiąc sama się zdziwiłam bo byłam pewna że jest ich więcej. Przewaga sportowych, bo całe życie chodziłam ubrana właśnie tak. Dziś ciężko mnie spotkać w nike'ach. 10 lat temu królowały u mnie ETNIES albo DC dziś Zara  :) Kiedyś śmiałam się z dziewczyn w futrach, butach na obcasie i eleganckich torebkach - wyzywałam je od wieśniar. Jeśli na nogach nie było sportowych butów to była dla mnie modowa porażka - dziś ja jestem tą porażką bo właśnie tak się ubieram.  To nie wszystkie zdjęcia butów bo nie spinałam sie zbytnio z tym postem. Zrobiłam tylko kilka fotek w trakcie porządków.
















90% mnie cisną. Też macie tendencje do kupowania za małych butów ?

20 komentarzy:

  1. haha, przesadzasz! Lubię Twój styl, a najbardziej to, że nie jesteś żywym chodzącym manekinem, tylko pozostajesz sobą. Bardzo na plus :) Ja, przy Tobie to biedna jestem, 81 par butów mówisz? :) Nieźle! :D Jak jak mam z 10 par w których chodzę to jest max, muszę nadrobić zaległości, bo strasznie marnie to wygląda w porównaniu do Ciebie :) Buziaki! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. that is a lot of shoes...

    http://chicillusion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO Moja Droga 81 par ...wow jestem pod wrażeniem, nie dorastam CI do pięt ..hhaha:)))Moje można by na palcach u rąk policzyc :)))A Ja z kolei jeśli chodzi o buty sportowe nie mam ani jednej pary, ale właśnie ostatnio stwierdziłam że trzeba by się jednak zaopatrzyc w jakieś ...czasami są niezbędne!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz wejść w projektant szablonów i tam w zaawansowane, i ustawiasz tło główne, tło zewnętrzne i kolor obramowania w kolorze białym, lub po prostu ustaw nowy szablon, wchodzisz w prosty i wybierasz ostatni (cały biały), później tylko zmieniasz sobie czcionkę jaką chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JESTEŚ KOCHANA !!! DZIEKI CI WIELIELKIE :*** POTEM SPRÓBUJE ZMIENIĆ TUTAJ WYSTRÓJ ;)

      Usuń
  5. ja tło główne, tło zewnętrze i kolor obramowania znajdziesz w zakładce zaawansowane >> tło ;)
    mam nadzieję, że pomogłam :)
    aaa i jeśli chcesz mieć całe białe musisz usunąć obraz tła ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. lub też zrobić biały kwadrat jakiś w programie Paint i wstawić go jako obraz tła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. oddawaj te tam szpilki z tym pomarańczowym tyłem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. NIKE NIKE NIKE, love love love! :D raaany, ile Ty tego masz... zazdroszczę czarnych na koturnie z suwakiem z tyłu *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam nike shoes stąd wysyłam ci ten wałek na dzień dobry http://www.youtube.com/watch?v=a-rqu-hjobc on kocha najki tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piosenka zaczyna się od 1:50 dopiero

      Usuń
    2. gdybym dostawała buty gratis tak jak mac miler to miałabym wiecej niz ty :)

      Usuń
  10. kobieto "nikes on my feet" to mój hymn! :D mam nawet napisany cytat na ścianie koło rysunku mojego air force'a :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Blog ^^ Zapraszam :) http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah 81par, czekam na 100! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Za małych może nie, ale takich, które okazują sie nie wygodne już tak;) Po ostatnim rajdzie po pubach, kiedy to wymuszałam przystanki na zdjęcie butów, bo iść nie dawałam rad, to usłyszałam dobra radę, że może następne, które kupię będą po prostu wygodne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Butow nigdy z byt wiele! Tak jak i diamentow ale cii! Tez kiedys mialam taka faze, ze laski na szpilkach to pieprzone ciuziunie i powtarzalam, ze nigdy nie upadne tak nisko jak one. A teraz... Teraz to nie uznaje innych szpilek niz 15cm+ a od dobrych kilku lat absolutnie nie noszę spodni (no chyba, ze dresy na gym). Czasem jak sobie przypomne swoje 'nastolenie racje' to chce mi sie smiac jaka bylam plytka i jak bezczelnie przyklejalam ludziom latki z powodu wygladu, choc sama bylam niezlym freakiem!

    A kolekcja piekna! Nic tylko ja poserzac o nowe zbiory!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czizys, do godziny 22:40 dnia dzisiejszego myślałam,że to ja mam dużo butów - jednak udowodniłaś mi, że tak nie jest i chyba w ramach tego jutro muszę wybrać się na zakupy:P

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurde! Oddawaj:D Że masz je gdzie przechowywać:)
    Zazdroszczę:)!

    OdpowiedzUsuń

  17. Zacna kolekcja :>

    Mam sporo za malych butow, nie dam rady w nich chodzic, a ciezko sie zebrac zeby to sprzedac :/

    Ciasne to sie jeszcze jakos rozbije :>

    Kurczy sie czesto stopa z podniecenia w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń