sobota, 3 listopada 2012

FASHION POLICE


Uwielbiam program Fashion Police, zresztą jak większość programów nadawanych na kanale E!
Fashion Police zadebiutował 10 września 2010 roku. Prowadzi go George Kotsiopoulus, Joan Rivers, Kelly Osbourne i Giuliana Rancic. Przez cały show obgadują gwiazdy a raczej ich ubiór, śmieją się z niego bądz chwalą (przewaznie wysmiewają). Podoba mi się bo jest w tym dużo humoru :) Szkoda, że w polsce nie ma takich ludzi z dystansem do siebie i innych, nie ma takich programów ani ciekawych ludzi. Uwielbiam E Entertainment !! Moja kablówka to jedyna w polsce która go nadaje. Najgorsze jest to, że od 17 listopada zostanie on wycofany całkowicie ;( nie wiem jak to zniose.
Ta starsza pani to szefowa tego programu Joan Rivers, po za tym że występuje tam jest komikiem, reżyserem i aktorką. Jest bardzo głośna, ma szorstki głos z ciężkim nowojorskim akcentem. Lubi się nabijać z źle ubranych ludzi. Po za tym jest zabawna - lubie ją :)


mój widok z łóżka




15 komentarzy:

  1. nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym programem :).. nawet z tym kanałem się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszalam o tym, ale kurde jakby sie w Polsce to przydalo, a nie pseudo wielka znawyczyni mody Horodynska (czy jak jej tam), ktora sama ubiera sie jak stara beza, a bez polotu i finezji krytukuje innych!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. z jednej strony mnie to nie dziwi bo nie macie tego kanału a z drugiej strasznie irytuje :/ wiem ze nie kazdy musi lubic to co ja, nie kazdy ma chopla na punkcie tv i nie kazdy ma full pakiet a zwłaszcza kanał E ale kurde i tak nie moge tego pojąc jak?!!!! wiem jestem chora!! tylko mam taką jedną wade odnosnie mojej toletancji z ktora stoje na bakier.. dobra nie wazne bo juz i tak mnie ludzie za to nie lubią ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam tv od 3 ms i jestem z tego w chóy zadowolona, program znam, coś dla mojej kuzynki- mogłaby go prowadzić, ja gdybym mogla to zwyczajnie by mi sie nie chcialo, teraz częściej się widujemy i jedziemy z ramówką równo a że mielą każdy odcinek po sto razy to wszystko, jeśli chcę, mogę zobaczyć.

    A ten program z Horodyńską... :D Bieda, nie da sie tego ogladac.

    Nie mozesz sie wkurzac na osoby ktore nie ogladaja np tego, dla wielu to sieka, dla wielu cos zajebistego.

    Tez nie moglam przezyc jak komus nie podobal sie dany film, ksiazka, wykonawca etc Bylam mloda i napalona. Ale teraz mi to zwisa (nadal jestem mloda i napalona), jesli ktos lubi lekkostrawna/ ciezkostrawna papke to prosze bardzo. Wszystko jest dla nas, a co se tam wybierzemy to mnie to lotto, mnie interesuje co ja dla siebie wybieram.

    Fajnie ze sa rozne gusta (i gusciki), zerzygalabym sie jakby kazdy chcial byc taki ja Ja. A ja taka jak wiekszosc.


    Wracajac do tematu to znam program E! Wydaje mi sie ze jest stary jak swiat.

    Pozdrawiam poirytowaną Ginę :-)

    Ps. Ale jaki porządeczek masz w pokoju, jak Ja :P



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie zmieniłaś :)
      Jak zawsze wyczerpująca odpowiedz i do bólu szczera :)
      Wiem, że nie mądre jest i niezdrowe oglądanie tv dlatego dobrze zrobiłaś pozbywając sie tego pudła (ja nie umiem) za bardzo kocham telewizje. Mnie własciwie ona wychowała, od pieluchy wpatrzona byłam w ta czarną skrzynie zwaną samsungiem.
      Program z horodyńską? ekhm.. jest taki? :P no widzisz ja z kolei nie znam 'waszych' programów :P
      Masz jak zwykle rację że różnorodnośc jest ciekawsza niz gdyby kazdy był taki sam no ale co tam

      spadam do kościoła a potem na pizze :* MIŁEGO DNIA NIETRWAŁA :*

      Usuń
    2. Nie nie, ja tego gowna nie ogladam ale widzialam, duzo widze choc czesto nie chce.

      Oj Ja lubie sobie poogladac, a teraz namnozyla sie masa programow, az wstyd pisac czym sie rajcuje :P

      Usuń
  5. Nie lubią?! Jak to będzie... to będzie tzw narzucanie dobrej woli? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno słyne z narzucania swojego zdania, zmuszania do lubienia tego co lubię ja albo wyśmiewania tych którzy myslą inaczej. Przyznaję się że jestem czasem nieznośna

      Usuń
    2. Kurcze chcialam poprawic i dupa :-/

      Dopisze pozniej, bo tez zmykam :*

      Usuń
    3. ale wiem co chciałaś powiedzieć ;) mam to na mailu, czasem usuwamy niechcący i tez wtedy mi sie nie chce pisac 2 raz tego samego.

      Usuń
  6. Nie zwisa mi- staram sie niczego nie narzucac a jak ktos pojdzie za naszym przykladem? Jesli jest dobry to ja sie bede tylko cieszyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiscie ze wiem co to e entertainment. w prawdzie nie mam go osobiscie i ubolewam z tego powodu ale kiedys miałam jak był w cyfrowym polsacie. nie widziałam tego fashion police bo tego nie było ale były inne ciekawe programy, najnowsze info z zycia gwiazd, zachowania sławnych ludzi na czerwonym dywanie, reality show z celebrytami. uwielbiałam go ale niestety wycofali i nigdy nie oddadzą :(

    OdpowiedzUsuń