czwartek, 13 września 2012

VMA's 2012







Nie w moim stylu jest oglądac vivy czy mtv bo jak wiemy mało mają wspólnego z muzyką.
Jednak oglądam teraz VideoMusicAwards i aż się dziwie jak bardzo jestem do tyłu (na szczęscie) z współczesną muzyką. Wiedzieliście że istnieją boysbandy jak onedirection ?!! co to u licha jest?!! Ludzie zapomnieli o prawdziwej muzyce i nasiąkneli tym komercyjnym gównem :/ aż uszy bolą. Oglądam to tylko dlatego że duzo gwiazd siedzi tam a ja jestem ciekawa ich min i reakcji. Po za tym prowadzący (Kevin Hart) jest bardzo zabawny i nabija się z kogo trzeba ;)
Ja nigdy nie zapomne o prawdziwych artystach, Nigdy nie przestane ich słuchać ! i nawet jak będe miała 60 lat to będe jeździła na koncerty








Jak można nie kochać muzyki na tyle by słuchac ścierwa z radia i telewizji ?????

3 komentarze:

  1. Janelle Monae? Bardzo, bardzo ją lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka muzyczną notkę - ciekawa jestem, co o tym sądzisz.

      http://chwil-pare.blogspot.com/2012/09/muzykomania_4.html

      Miłego końca tygodnia :)

      Usuń